torsdag 13 mars 2008

Torsdag

Snart är det fredag och helg! Det måste vara typ första helgen på länge jag är i Umeå känns det som iaf då jag inte har nått spec planerat. Rätt skönt. Det lär väll bli träning, stan med mamma och leta efter en vårjacka. Nått tips nån? Indisk middag med familen L.L.

Lysnade på "mammas nya kille", HAHA! Det är grymt kul.. eller jag tkr det. Jag börjar alltid längta jätte mkt efter Piteå när jag hör det. Inte bara för att det är Pite-Patrik det är som sommar eller nått. Jag och pappa lyssnade på det typ hela förra sommaren när vi åkte bil och Tomas är bäst på att låta likadant. Ja.. det är schvajnigt bra! HAHA! Jag är lite stolt att jag faktisk har sett Pite-patrik sjunga!, typ en minut menmen.

Dagen var riktigt bra ända dåliga var att Johanna åkte iväg till Gesunda. LYCKA TILL min lilla puckelfreak kompis!

Jag försökte ändra bakgrunden idag, det kan jag ju säga att det inte gick bra. Det slutade med att det blev väldigt rosa som ni ser. Är det nån som vet hur man lägger in en bild som bakgrund eller går det ens? Det går iaf på blogg.se så jag tkr det borde på här också.

Kram!

Inga kommentarer: