fredag 14 mars 2008

Vilse i pannkakan.

Hejhej!

Dagen har vart väldigt najs. Först var et dags att sjunnga lite. Morgon rösten var faktisk på topp eftersom jag hör till de få som sjunger när man vaknar. Konstigt?... jag vet. Imorse var det Empty room som lät ur min mun kl tio i sju, den är faktiskt rätt bra tkr jag... iaf ibland.
Vi har också haft två väldigt serriösa lektioner, matte och no. Det vart mest tärningsjonglering, skrikig frågespårt, lite godis och sjungning av melodifestivallåtarna. HAHA! 8C är en väldigt fin klass.. lugn också hmm..? men jag tkr om det. Typ enda serriösa på hela dan var ett svårt spanska-prov. Men det fick lov att gå bra även om jag hade för mig att "suerte" betydde middag men det gjorde det visst inte, det betydda tur. HAHA, jag är duktig (A)

Efter skolan var jag och Terese duktiga och missade bussen upp till Marieberg och såglektionen. Smarta som vi är började vi gå och tänkte inte på att det var sjukt lång dit och att vi börade om typ en kvart. Det slutade med att vi hade gått vilse på Berghem, avbokat lektionen och vi hamnade tillslut hemma hos Anna-karin och världens bästa hund, Krut och många blöta hundpussar. HAHA! Så det blev en väldigt bra eftermiddag endå!

KrutKrutKrutKrutKrutKrutKrutKrutKrut!
Det är inte lätt att ta kort på en busig hund kan jag säga,
det här var ända som inte var suddig.
SÖÖTHUNDEN! (L)

Tänkte bara säga att jag har haft 300besökare nu! HAHA!

Tack och Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå;) som svar på det du skrev till mej (sofia) så är svaret photoshop med massa brushes från http://www.deviantart.com/ :D ha det fiint, ^^