fredag 28 mars 2008

Monki.

HOLA!

Jag har under dom sista två dagarna varit riktigt duktig. Jag har lyckats sova till typ halv tio. Kanske inget att skryta med men jag är nöjd. HAHA! Jag kanske håller på att bli en riktigt tonåring nu som kan sova till typ tolv!
Dagen har sen fortsatt i samma tempo, lungt och ingenting har hänt. Fast lixom bra ingenting, inte tråkigt... eller nått.

Kläd-tokig som jag går mkt av tiden vid datorn till att titta på "klädhemsidor". Om nån har nått tips på någon bra får ni gjärna säga till.
Jag hittade iaf monki's. Det är inte kläderna som i och försg är rätt fina jag tycker ni kan titta på, utan den lilla sagan om Monki world. Bilderna är så otroligt söta och fina, ja hela hemsidan är riktigt fin. Jag brukar tycka hemsidor med mycket som rör på sig och åker hit och dit är grymt jobbiga men inte den här!


Håll med om att dom är sjukt söta!?


CIAOOOO!

1 kommentar:

idaj sa...

jätte jätte jätte söta!! :DDDDDD

älskar moluna ^^