lördag 29 mars 2008

En ny jacka!

HejHej!

Idag var det dags för träning... igen. Jag brukar inte precis vara duktig på att träna på loven men det här lovet var jag det, 2tempoväxlings pass och styrketränings pass och 4jogging rundor + skidåkning, det är bra för att vara lov tkr jag.

Efter tränigen var det dags att fara iväg för en sväng på stan på jakt efter bl.a. en vårjacka. Och jag hittade en! Jag är GLAD! Jag lovar den är den finaste jackan som finns, en svart vila jacka ifrån Kii. Vi köpte också lite kläder till vår nya tremännig, jag kan inte fatta att bäbis kläder kan vara så små!... och söta!
Jag hittade också en brun tröja och ett par solglasögon, om någon vill veta

Här är Tine och jag.
Jag borde bli modell eller nått... inte! HAHA!
Sjukt vad kul det var när Tine skulle försöka ta kort på mig.
Enligt henne ser jag ut som en en blandning av grinchen och en mupp... och jag håller med!
Tines kläder:
Topp - Capri
Kjol: ?
Mina kläder:
Ny jackan min: Vila
Byxor: Åhlens
Skor: Dna





PUSSS!

3 kommentarer:

Tine sa...

Jag fattar inte hur det kan komma sig att du typ aldrig blir bra på bild!

Josefin sa...

Tine sa...

Jag fattar inte hur det kan komma sig att du typ aldrig blir bra på bild!


HAHA! Ingen aning varför, menmen alla kan ju inte bli bra på kort. :)

Anonym sa...

fina bilder ni har tagit.