söndag 9 mars 2008

stora pluggnings-dagen

Idag har det blivit pluggning, pluggning och ännu mer pluggning. Jag har typ räknat matteboken en gång till, men jag borde kunna det nu iaf. Sen la jag in 100glosor på glosor.eu men efteråt kom jag på att det vr ganska onödigt. HAHA, jätte kul sista dag på sportlovet. Det är tur att Fanny kom och räddade mig ifrån skolböckernas hemska värld. HAHA! Vi gjorde världens finaste påsk-kort. Om ni har tur kanske jag kan lägga ut det lite närmare påsk. Det är faktisk bara typ en och en halv vecka kvar till påsk-lov.

Men ikv blev det äntligen för ett hård styrke pass, tack det känns som att det behövdes. Jag kan väll inte säga att jag har tränat super mkt under lovet. Imorn hade jag faktiskt tänkt springa till skolan, men vi får väll se om jag orkar.

Tine ser på barnen i bullerby nu och när jag hör på det blir jag grymt sugen på sommar och myggbett. LÄNGTAR! Sommar kom! Det stog faktiskt i tidningen att det har kommit en del vår-tecken som typ blommor och fåglar, det är väll mer i södra delarna av landet men snart kommer det hit också vill jag.



Puss och Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill inte ha vår, jag vill ha vinter!!!!!:(