fredag 7 mars 2008

en billtur till.

Så var det dags att hoppa in i bilen... igen. Nu ska vi till Bydalen till kusinernas stuga. Jag tycker inte om att åka bil så jag är väll inte så peppad, men det blir nog kul.

Idag träffade vi våra kusiner, riktigt najjss. Vi körde spark-race, HAHA! och vi var på nån marknad också, inte precis super kul att titta på försäljare som försöker sälja typ lama-ulls-kofftor eller super damsugare som är billigare än stulet. hmm.. nja det finns roligare saker, menmen det var grymt najjss att vara med kusinerna. Igår på marknaden fick jag en kolbulle av farmor. Det var typ en tjockpannkaka som luktade palt. HAHA. Jag tycket väll inte det var så jätte gott men nu finns det iaf kort på mig och Tine med var sin kolbulle i handen framför ett kolbullsställe. hihi.

TJAAAAA DÅ!

Inga kommentarer: