lördag 22 mars 2008

Hemavan.

Hemavan och påsk är en riktigt bra kombination tkr jag. Soligt, rättså varmt, fina backar och massa trevligt folk.

Idag har jag "raillat", HAHA! Det var inte så att jag åkte på sidled på en smalt järnrör och var värsta proffset. Jag stakade mig mer fram på en låda Ir nått, sen skulle jag hoppa ner också och det har jag inte tänkt tala om hur det såg ut. Jag fick faktiskt applåder ifrån några i liften. Ni kan ju själv räkna ut om det var för att jag var bra eller.... ja riktigt dålig. Jag ska nog hållamig ifrån funparken och leta mig ut i lite lös snö som borde komma.

Det var också en tant som lyckades tränga sig in mellan mig och Johanna i liften och åkte iväg med Johanna. HAHA! Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Det har också blivit lunch i en fin snögrotta som Fanny, Agnes och Tine var duktiga och grävde, lite telemark åkning, lite skidor och massa skratt. Så jag tkr dagen kan sammanfattas som en väldigt bra!







GLADPÅSK!

Inga kommentarer: