onsdag 19 mars 2008

MVG!

Jag fick MVG på matteprovet!!! JAG ÄR GLAD!!!

Jag hade tänkt att baka nånting nu tills friiluftsdagen, det ser ut att bli chokladbollar tror jag. Även fast jag egentligen hade baka någonting lite mer avancerad. Men jag tycker som om chokladbollar. Men enligt Ica's hemsida är chokladbollar faktiskt svårighetsgrad: medel! HAHA! Jag vet inte om jag riktigt håller med.

På friluftsdagen blir det sjärtlapp på bräntis. Egentligen skulle jag och Johanna åka iväg och åka snowboard, men eftersom det är dags för lov drar jag iväg till Hemaven imorgon och hinner tyvärr inte åka till byggdsiljum.
Det är konstigt det här med friiluftdagar tkr jag, det är bara "ont i rumpan sporter" HAHA!

Nu har Annas väska kommit hit och på lovet kmr hon också. Det blir grymt najjs! LÄGNTAR!

PUSSoHEJ!

Inga kommentarer: