måndag 17 mars 2008

"The best of west end"

Dags att berätta lite om helgen nu. Började med en vanlig lördag med träning, en sväng på stan, kollade in nya tapeter och sådär. Påkvällen blev det god indisk middag och melodifestivalen. Medlodifestivalen var väll bra och Björn var som vanligt bra, såklart! Han var bara med lite för lite tkr jag. Dom borde göra ett nytt Björnes magasin fast inte som barnprogrameet Björnes magasin utan ett program med bara BJÖRN GUSTAVSSON! HAHA!

På söndan var det pluggning som gällde och de blev också en lång promenad med Terese, det var mys. Men vi råkade ännu en gång gå lite vilse och hamnade på ett industriområde. Men industriområden och också fina på site egna lilla vis.
På kvällen åkte vi ut till Strömbäck för att titta på musikalakademins uppsättning. Den hette "the best of west end" tror jag och var inte bara en musikal utan fyra! Evita, Jakyll and hyde, Ches och Les miserables. Men den var också väldigt lång typ 6timmar! Den var otroligt bra! Enda som saknades för att det skulle kännas som en musikal på en stor teater var lokalerna. Jag tkr som om dom fina röda tygerna på väggarna, små guldiga prylar och en stor kristalkrona i taket. Men det kan det ju inte alltid vara, så jag tycker det var super bra och dom var grymt duktiga!

Det här inlägget blev alldeles för långt för att någon ska orka läsa det känenr jag, menmen.
PUSSoKRAM!

Inga kommentarer: