söndag 20 april 2008

Tygskor

Yess, det är dags att ta och fylla på sommarskogarderoben även i Umeå nu. Jag är proffs på att nöta ut skor så förra årets skor finns det inte lägre kvar nånting så jag skyndade mig och köpte ett par svarta tygskor så mina fötter inte stektes i vinterskorna.

Tygskor måste vara de skönaste som finns, som tofflor ungfär
Jag har även tänkt köpa ett par vita, ska bara vänta på att den sista snön som vi har kvar i Umeå ska försvinna så dom kan hålla sig vita ett tag och inte bli lerbruna.
Bilden kommer ifrån: keds.com

PUSS!

2 kommentarer:

Familjen Åhlström Riklunds blogg sa...

SKor skor skor finns det nåt roligare att shoppa??

Josefin sa...

Familjen Åhlström Riklunds blogg sa...

SKor skor skor finns det nåt roligare att shoppa??


HAHA! nä, jag tror inte det. Vi är skotokigafamiljen =)