måndag 14 april 2008

Hemskt!

Fy vad hemsk det är med alla barnen som har blivit mördade på typ de senaste veckorna. Senast nu Engla. Det borde inte få hända! Jag förstår inte vad det är för människor som kan göra något sånt. Barnen hade ju hela sina liv framför sig och tänk familjerna och vännerna hur hemskt kan det inte vara?!

Det här blev ett väldigt alvarligt inlägg men det som har hänt tycker jag är så fel. Det är faktiskt viktigare än att skriva om t.ex. nya skor, men inte lika kul att läsa kanske. Ofta tror jag man hoppar över texten och bara tittar på bilder men det är faktiskt viktigt att läsa ibland också. ajdå, det känns som att det finns risk att det låter som någon lärare har skrivit det sista men aja, jag antar att jag fattar vad ni menar. Men jag lovar jag kommer inte sluta med inlägg om kläder och sånt för det kan ju också vara bra.

Ha det bra!

Inga kommentarer: