lördag 5 april 2008

Clips.

Hejhej!

Min hals kändes helt svullen och gjorde ont imorse så det blev ingen tränng. Ist for jag och mamma på stan och kollade omkring. Men i hela Umeå stad hittar jag värkligen ingenting jag vill ha. Eller okej jag hittade ett par riktigt fina clipsörhängen men inget mer.. jag tror jag ska ta och bäställa lite kläder. HIHI!

Under våran stan runda höll jag också på att bli jeansmodell på DIXI. HIHI! Lite roligt faktiskt.

Jag tycker inte det finns några äkta örhängen modell större så det
är riktigt perfekt för mig med clips eftersom jag inte kan ha oäkta.

Nu ska jag ta och se på körslaget. Jag tycker om folk som är glada och sjunger, då blir jag glad! HAHA!

Update: Sivs dialekt är så himla bra!!! Tänkte bara säga det.

Usch vad hemskt!



PUSS!

Inga kommentarer: