söndag 27 april 2008

Dagen

Imorse ringde väckarklockan kl halv åtta för kl 9 skulle vi vara i kyrkan och gå på gudstjänst. Vi måste gå 7st innan konfirmationslägret och det är sååååå tråkigt! Nu har jag iaf gått tre, HAHA! bara mer än hälften kvar, jippie! Men man kan ju alltid räkna lite dop och brölopp.
När vi kom dit så visade det sig att det började kl 10 så jag hannn inte vara med för vi skulle träna på dansen inför idun.

Sen blev det en liten sväng på stan. Jag hittade en bikini! en blåvit randig en. Dessutom provade jag typ alla klänningar på hela MQ! Fast ingen var bra, så jag får ta och prova någon annan affärs alla klänningar. HIHI!

Blää, vilket tråkigt inlägg, menmen.

PUSSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba Tjabba Tjenare Jose! x´D
OLaSALO ÄR MED DEJ!
Hoppas att du kommer få det bra i stugan i helgen!

HA DET BRA
en massakramar/alice