tisdag 1 april 2008

1april

Hejsaaan!

Idag var det ju dags för stora lurardagen men jag har varken lyckats lura någon eller blivit lurad.

Efter skolan åkte jag upp på Marieberg för att ha sånglektion. Det gick bara bra! Sen hem och äta men först fick vi stanna och köpa bokplast först eftersom vår lärare hotar med att vi får gå på extralektionen eller så ska han förfölja oss och ställa en stor buss med högtalare om som spelar upp fraser ur vår religions bok, så det var bäst att slå in den, HIHI!

Sen var det dags för jazzzzz! Vi började med dansen till föreställningen i maj. Det gick väll ganska bra men alla i min grupp är bara så super bra... fast okej dom flesta är några år äldre än mig.

Ikv hade jag tänkt se Morgonsoffan för att se Björn som Benjamin, HAHA det är sjukt kul!

Puss o hej!

Inga kommentarer: