onsdag 23 april 2008

Solen

HejHej!

Nu är jag hemma för vi har hål i typ 2timmar. så nu ska jag gå ut och sätta mig på vår altan och plugga lite no inför provet. Vi hade matte prov idag och det var sjukt svårt! Det är tråkigt att läsa om skola så nu får jag hitta på nått annat, typ.. SOLEN!

Det är värkligen hur härligt som helst med sol ju! Så fort solen skinner och det är sådär härligt varmt, blir alla så glada, eller nästan alla iaf.
Jag hittade en fjärli som flög omkring på våra blommor idag, det är riktigt sommrigt! Även fast jag tkr dom är lite små äckliga, det kan bero på att vi typ födde upp fjärilslarver i fyran, min hette Bertil von fjäril. HAHA! Fantasin var väldigt stor.

Bertil?

PUSSSSSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååå minns du när vi spelade brännboll i parken hemma hos dig när det typ blivit sommar!? det var super mysigt. vi borde göra det igen<3 kramar jompaaaaaaa

Josefin sa...

Anonym Jjjjjjjjj sa...

åååå minns du när vi spelade brännboll i parken hemma hos dig när det typ blivit sommar!? det var super mysigt. vi borde göra det igen<3 kramar jompaaaaaaa


ja det måste vi göra! glassen idag var sjukt god! :) (L) kram!