torsdag 28 februari 2008

Top notch

HEJHEJ
Nu håller jag på att ladda ner lite musik (lagligt) som jag ska lägga in på min Ipod och ta med till ÅRE! Imorn är det dags, packa in i bilen och fara iväg. Det kommer bli grymt skönt att vara ledig en vecka.
Johanna och jag är bäst, lixom top notch. HAHA, Björn Gustavsson har fastnat i våra hjärnor. Fast det gör ingen iaf inte för mig. Han är också top notch. Jag vet knappt vad det betyder, men det lät bra. Mamma lärde mig ordet scotch brite, det lät ganska cool men det var visst det hårda gröna på en tvättsvamp, inte så kul kanske, men vem vet det kanske blir nya "inne-ordet"
Imorn har vi friilufts dag, jag och Johanna ska ramla omkring på snowboard. Terese du måste vara frisk imorn så du kan vara med, ät apelsiner det är bra mot försylning, tror jag.

Nu ska jag nog packa, som jag inte lyckades göra igår.


Scotch brite! HAHA, nya "inne ordet"?

KRAM!

Inga kommentarer: