fredag 29 februari 2008

Friluftsdag

HEJHEJ
Dagen har tillbringats ca en timme ifrån Umeå i Agnäs på en snoawboard. Johanna var riktigt kung på att och och Fanny med, jag ramlade väll mest omkring och fick ont i rumpan, iaf i början. Men åket innnan lunchen, klarade jag faktiskt att svänga åt båda hållen, så nu kan jag faktiska åka snowboard... nästan. Fast det var att åka lift som var svårast, det var läskit! HAHA!
Jag tycker om att bara klicka på olika artister på myspace, då kan man hitta mycket kul, bla. Five Times August, jag tycker dom var ganska bra, lixom soft musik eller nått. HAHA, hittade också Connie Talbot. Hon måste vara världens sötaste 6åring... och duktigaste!
Nu drar jag iväg till Östersund, ÅRE och SPORTLOV!!!

Det är faktiskt svårt att åka lift, men Johanna var duktig och gick sista biten. Jag lovar vi klarade nästan hela, vi råkade bara ramla i slutet. Men så går det när skrattiga kompisar som är nybörjare på snowboard råkar ta en för svår backe. Ont i rumpan gör det också då.

Men vi var glada ändå!



Inga kommentarer: