tisdag 26 februari 2008

Tisdag

Hejhej!
Nu håller jag på att välja kläder jag ska sicka efter, det går väll sådär. aja har iaf bestält två tunikor, en blå och en vit. Hoppas att dom kommer snart!

Typ fjortis bild, men aja. Här är favvokläningen min.
Letade efter en hela hösten och för nån vecka sen hittade jag en. Tjohoo!

Jag hade SO-prov idag, det var grymt svårt. Men det fick lov att gå bra, jag vill inte tappa mitt MVG, som jag inte kan förstå varför jag fått. Det känns som det har blivit mkt bloggande om det där SO-provet, haha.
Matten idag var faktiskt kul, det känndes som fredag med ett 8C skrattanfall nästan.. iaf för mig och Johanna. Det var nåns mobil med världens sötaste ringsingnal som ringde. hihi!
Nu ska jag ta och sjunga lite och träna in texterna och sen fara iväg och dansa.
BYEBYE!

Inga kommentarer: