onsdag 27 februari 2008

today.

Halloj,
Vi dissikerade ett ko-hjärta idag, det var bara för hemskt! Det är nog att överdriva att jag dissikerade, jag rörde det knappt. Fast jag förökte faktiskt, men det gick inte, jag började typ gråta nästan och blev typ illamående. Det måste låta som jag är typ värsta känslig men det var faktiskt äckligt. Innan trodde jag inte det skulle vara så farligt, men det var det. USCH! Vår kandidat höll upp typ hela ko-magen också! Uäää!
Ikv ska jag såklart träna, och sen hade jag tänkt börja packa också. ÅREÅREÅRE! Jag längtar! Jag hade tänkt ta med en sån där internet-grej, så jag kan blogga lite ifrån Åre.


Oliver hjälpte mig ladda hem nya effekter till PhotoBhooth. TACK! Det fanns super många, här är några.
I apan är det faktiskt mina ögon, jag lovar!

PUSS och KRAM!

Inga kommentarer: