måndag 18 februari 2008

BLÄ-dagen!

Dagen kan sammanfattas med ett stort BLÄ!

På Svenskan såg vi Romeo och Julia, det måste vara typ den sorligaste filmen jag har sett, alla bara dog ju. =( Jag skulle vilja resa tillbaka till hm.. när var det? Jag borde kunna när Shakespare levde för vi har prov på det på torsdag.. iaf jag skulle vilja resa tillbaka dit och ändra på slutet. Jag tycker lixom mer om "och sen levde dom lyckliga i alla sina dar fimer"

Sen på bussen till träningen började en pojke hosta precis bakom mig och Terese, och sen spyde han! Uäää! BLÄ! jag höll också på att spy! men vi fick inget på oss som tur var men jag duchade och tvättade håret typ 5gånger efteråt!

Och sen när jag äntligen hade tvättat håret klart lyckades jag såklart ramla och slå huvudet i väggen! Det gjorde superduperajajajont!
Det här blev ett väldigt glatt inlägg, men det får lov att bli lite gladare imorgon.

ByEByE!

Inga kommentarer: