söndag 3 februari 2008

Friidrottstävling

HejHej!
Helgen har vart jätte bra.
Jag har vart i Bollnäs på friidrotts tävling. Vi bodde på ett grand hotell, men det var typ bara vi där och några som hade fest ovanför. Det gick inte att sova för det lät som att nån gick runt i klackeskor och flyttade möbler.
Sen på lördagen var det bara att kliva upp och göra sig iordning för att fara till Höghammarhallen, jag och Terese var som vanligt klara sist.
Jag var halvförskyld så jag trodde inte det skulle gå så bra men det gick bättre än vad jag trodde, fast jag är inte riktigt nöjd. Jag vill vara bättre! Men jag får peppa öppna DM i Piteå till helgen.

Ha det bra!

Den här bilden har Terese tagit i höstas i Piteå, Jag säger bara: kolla in mitt "lilla" smile!

1 kommentar:

Tine sa...

Det är väldigt litet!!! :)