söndag 28 september 2008

Sminkskolan.

Igår var Terese, Lisa och Madde här. Vi åt massor med mat och gott, pratade, såg på film och sen fick alla en ny look också, HAHA! Vi kan ju säga såhär, en del blev finare än andra. Ni förstår nog vem jag menar om ni tittar på bilderna.

Lisa blev som vanligt hur fin som helst. Kolla hennes ögonfransar! Åh!

Terese blev lite mer svartmålad än vanligt. hehe, kolsvarta ögonbryn och alldelles svart runt ögonen. Men ändå är hon ju jätte fin!

Madde blev en rymdvarelse, hihi! En väldigt söt rymdvarelse med massa pluppar i håret. Bilden är faktisk nästan helt oredigerad den suddiga Terese bakom bara blev så, lite coolt tycker jag.

... och här spårade det ut ordentligt! HAHA! ja, ni ser ju. Jag fick bli nån blandning av allt möjligt. Tanten som missade munnen med cirka en cm, mustasch damen, hej jag har ihop växta ögonbryn människan, en palm och massa annat också.


Sen fick jag bli lite finare med flätor runt hela huvudet. Det känndes bättre så faktist, tror det eller ej. Lisa, Madde och Terese, ni är verkligen hur bra som helst! Det är tur att jag har er.

Kramar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv: tack för din röst. ha en bra dag!

Tine sa...

Snyggt!
Den andra stilen, den med flätor, var lite finare på dig :)

Nu sitter jag på bussen, är strax hemma. Hugs sister.

Josefin sa...

vilken tur att du tyckte jag passade bättre i den tine =) kramar