torsdag 4 september 2008

Gästblogg

Todeloo! Hur mår alla läsare? Jag ska inte ljuga för er, jag är faktiskt förkyld men jag mår bra ändå. Idag har vi varit i skolan och haft en hyfsat okej dag måste jag säga. Hade idrott, men både Jose, jag och typ resterande klasskamrater var inte krya så vi fick äran att gå motsatt håll och göra vågen när de tappra kämparna kom springande. Efter skolan visst vi egentligen inte vad vi skulle göra, jag ville göra någonting, Jose skulle träna sen, Terese ville plugga NO, Moa skulle få skjuts hem. Efter en halvtimmes "gaggande" var jag och Jose på väg hem till Jose. Nu sitter jag och lyssnar medans hon spelar piano och sjunger samtidigt. Hon är så duktig, typ bäst! Ni skulle höra hennes röst man börjar ärligt gråta. När hon blir stor kommer det bli någonting stort av henne och då ser jag mig stå där vid sidan av henne när hon skriver autografer åt alla sin fans; Det är min kompis, hon är min vän! HAHAHA det är nog jag som har fostrat henne inom sången för hon har alltid fått stå ut med mitt tjat om att köra singstar och vi har t.o.m. kört utan ljud (dock stängde alla i hennes familj dörren till sina rum...). Jose är en underbar vän och jag hoppas att vi alltid kommer att ha någonting att göra med varandra(L).
Tänkte berätta om mig vem jag är: Jag heter Johanna och har kännt Jose länge, vi gör alltid knasiga grejer ihop och har världens uddaste humor. Jag tävlar i puckelpist och tänkte visa en bild på när jag åker ner i en puckel. Jag vill också peppa alla tjejer, även killar, att börja köra puckel! Det är världens "schööönaste" sport. Många kyssar från mig!


Åkare: Jag Johanna

PS Bilder från idag kanske kommer ut senare så håll ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄR EN BUSIG FLICKA=]

Josefin sa...

Du är duktig du! =)