tisdag 2 september 2008

Happy!

Jag kom på en sak när jag läste en kommenter jag fick. Att mitt självförtroende har vuxit så in i norden mycket senaste tiden. Kanske senaste veckorna till och med. Förr tänkte jag så mycket på vad folk skulle tycka om t.ex. kläder och sånt som jag tog på mig. Eller att säga saker till folk jag inte kände så bra var jag inte heller speciellt bra på. Nu har jag kommit på mig själv att jag inte längre bryr mig om nån tycker mina kläder är fula och så. Gillar jag en viss tröja så tar jag på mig det. Det viktigaste är ju att man trivs i det. Jag försöker också prata mer med folk. Vara den jag är även med dom jag inte känner så bra. Bli lite mindre blyg kanske. Nu gillar jag också hur jag ser ut överhuvudtaget, visst finns det saker som jag stör sig på, som att jag har för korta tänder. HAHA, det låter himla dumt. Men vad spelare det för roll egentligen? Det går ju inte att ändra på och det finns ju så mycket som är så mycket viktigare. Vänner. Familj. Kärlek. Lyssna på vad kroppen vill och vad du själv vill så blir det bra. Låter klychigt men det stämmer nog rätt bra tror jag. Pusshej!

1 kommentar:

Tine sa...

Jag kanske har hjälpt dig lite med att inte bry dig om vad du tar på dig. Genom att jag alltid säger att du har fula kläder. Fast egentligen har du inte det. Jag säger bara så då jag är sur på dig.
Vad jag än säger så älskar jag dig alltid.
Love you/Tine