onsdag 24 september 2008

Make belive.



Den där kjolen har jag faktiskt sytt själv. Jag skrapade ihop mina ganska få sy kunskaper och fick lite hjälp av mamma och sen var det klart. Det var rätt lätt faktiskt. Till den har jag hart en vit tröja ifrån GinaTricot. Jag funderar på att ha en tävling här på bloggen där man kan vinna en kjol liknande den där. Vad tror ni om det? Om det är nån som känner sig sugen på en kjol så skriv i komentars rutan så jag vet om det finns någon som skulle vilja tävla. Är det ingen så är det ju ingen idé liksom. Pussar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjolen är jätte fin! =)kramkram

Tine sa...

Den var jätte fin!

Jag skulle gärna vilja tävla om en sån kjol! :D

Familjen Åhlström Riklunds blogg sa...

DU är ju helt fantastiskt!/kramar från mamma

Josefin sa...

Tack allihopa! =)

Anonym sa...

Sv: Tack, tack! Din kjol var inte så dum den heller :)

Liisa sa...

haha den är jättefin ju! skulle inte ha något emot att vinna en sån ;) säg bara till om det blir någon tävling..
kram /ouppdaterade zombien