fredag 26 september 2008

about the new background

Hejhej! Bakgrunden har fått sig lite ny färg och mönster som ni ser. Däremot vet jag inte om det blev så fint. Ena gången jag klickar in hit ser det jätte fint ut och nästa gång ser det mest fult ut med nån konstig gul färg. Vad tycker ni, fint eller fult? Kanske nått tips på vilka färger jag ska ha? Jag blir inte ledsen och så om nån säger det ser fult ut för jag vill gärna veta. kram!

update:
så nu har jag bytt igen. men inte vet jag om det blev så mycket finare så jag lär nog byta igen snart. Ni får vara beredda på lite nytt utseende här på bloggen lite nu och då. kram igen!

update 2:
Nu är det nog klart! Ganska så i alla fall. kramar!

4 kommentarer:

Tine sa...

Färgerna och det är fintmen jag tycker atttexten är lite svår att läsa.
Tine.

Josefin sa...

hmm... ajdå, men dom var fina =)

Anonym sa...

Råsnygg design. Jag håller med om att det var lite svårt att läsa men annars råsnygg ju!

Josefin sa...

tackar, jag får se om jag ändrar på texten kanske,om det går dåligt att läsa det är et ju inte så bra. =)