lördag 2 augusti 2008

Barfota utan strumpor och skor



















Så här ser jag ut idag.
Vitt linne: Åhlens
Jeans: Lee
Jag har kommit på att jag offtast glömmer att ta med skorna på bilden men det blir så på sommaren. jag går mest runt barfota hela tiden men idag har jag faktiskt haft ett par skor. Svarta balerinas ifrån Vagabond.

Idag har vi strossat omkring på nolia mässan. Där köpte vi lite olika små fiffiga saker, bland annat så köpte jag två lådor som ni ska få se lite senare. Vi kollade också in scenen som jag ska sjunga på. Jag ska nämligen vara med och sjunga på Popcorn 2008. Lördag den 9:e på stora scenen är det ifall någon vill komma och kika lite. Kramar!

2 kommentarer:

Tine sa...

jag vill titta! Det kommer gå superbra, för du är så jätte duktig på att sjunga!

Josefin sa...

tack Tine!