lördag 23 augusti 2008

Ljus askblond

Hejhej! Nu har jag just tonat håret. Det behövdes fixas till kan jag säga. Det hade blivit så solblekt och konstig utväxt och så. Jag hade håret uppsatt typ hela sommaren så allt hår utom det som var under toffsen vart blekt. Det har inte torkat än så jag vet inte riktigt hur det blev. Men det verkar ha blivit rättså bra. Lite mindre gult och lite mörkare. Fast toffsfläcken är nog fortfarande kvar litegrann, menmen. Kanske får tona ett varv till där eller nått, nån som har nått bra tips hur man får det till en mer jämn färg? På stan köpte jag ett par chinos. Ett par beiga. Och ett skärp också. Och just det en grå liten mössa också, en såndär basker liknande. Jag hede två gröna förra vinterna så nu köpte jag en grå till i höst. Tänkte visa bilder men sladden är hemma så det får bli på måndag. Kramar!

Inga kommentarer: