söndag 10 augusti 2008

Bracelets

Ett sånt här armband köpte jag till min lilla syster när hon fylde år. Jag tyckte det var så fint så jag köpte ett till mig själv också och det gjorde Josefine och Terese också.

Nu ligger jag i soffan och bara slappar. Det är så tomt nu när nästan alla har åkt hem. Terese och tremäningarna äkte hem i torsdags, Josefine igår och pappa åkte just tillbaks till Umeå för att börja jobba igen. Men snart kommer Anna ut till Trollbäcken så då blir det roligare. Idag har vi vart och spelat golf men det gick så dåligt så jag och Anna gav upp och gick och satte oss och åt glass, sen har jag inte gjort så mycket mer. Puss!

2 kommentarer:

Liisa sa...

haha komiskt jag har ett likadant!! fick det av rasmus för ett bra tag sen. :) bamsekramar! :)

Josefin sa...

Haha, jag och Terese kom på det efter åt men vi har ju alla såb bra smak så det är nog därför, hihi! KRAMAR!