onsdag 30 juli 2008

Norrlands nätter

Här där jag bor i norrland är det så fint att det är ljust på natten också, eller iallafall i början av sommaren. Bilden här ovanför är tagen för bara några minuter sen och som ni ser är det riktigt mörkt ute nu. Lite tråkigt, det är så härligt med ljuset ju. Fast i och för sig är det ju välldigt mysigt att tända ljus och så. Föresten, ser ni shampoo flaskorna på stolen? haha, jag såg inte det förren jag hade lagt in bilden och då fick det vara så. Det är ju lite som konst. haha, nja kanske inte. Men jag orkade inte ta ett nytt kort. Kramar!

1 kommentar:

Tine sa...

Ja visst e det härligt med solen som lyser upp imörkret !, ha ha skämta ba, jag är inte någon poet, hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi h ih ih ih ih i hi hi hi hi hi h ih ih ih ih i hi hi hi hi hi hi h ih ih ih i hi hi hi hi hi hi hi hihihi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hihihihihihihihihihihhihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihhihihihihiihhihihihihihihihihihihihihiiihihihiiihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiihiihihihihihihihihihihi