måndag 21 juli 2008

Gårdagen

HallåHallå. Igår var vi på kanske sommarens mysigaste båttur. Jag och pappa blev upphämtade i hamnen efter att jag hade varit och tränat. Med oss hade vi lite drickor och en massa subwaymackor. Sen åkte vi till en liten vik med en naturhamn. Helt vindstilla och spegelblankt vatten var det där. Sen hann vi även med en tur till Piteå havsbad och lyssnade på lite musik och åt glass. Himla mysigt var det! Idag måste jag packa lite också. För imorgon åker jag och mamma iväg till huvudstaden. Pusshej!

Jag drog till med ett alldelles för stort smile.
Det brukar bli så när nån tar kort på mig. HIHI.



I den fina viken låg en gammal träbåt och guppade.

2 kommentarer:

Tine sa...

Det blev väldigt många kort från vår lilla utflyckt!

Anonym sa...

LYCKA till i Stockholm! Vi håller tummar & TASSAR för dig på DN galan