onsdag 9 juli 2008

Chinos

Vädret är bara usch just nu. Vart tog sommarvärmen vägen? Fast det är egentligen ganska onödigt att klaga på vädret, det går ju ändå inte att göra nånting åt det. Det är lika bra att se på de bra sakerna med regn. En bra sak är att jag kunde ha på mig mina nya chinos. På GinaTricot hittade jag dom. Annars idag har jag tränat, åkt runt och hälsat på hos folk och lite annat trevligt och just det sjungit en massa har jag också gjort. För på lördag ska jag vara med och sjunga på Artist 2008 i Vännes. Det blir nog välldans kul tror jag.

Det var väldigt längesen jag la in någon dagens outfit
så här kommer en och nya kameran syns också på bilden.
En Sony a350 är det.


Kofta:
Inwear
Linne:
Ellos
Chinos: GinaTricot
Skor: H&m

Pusshej!

3 kommentarer:

Tine sa...

Chinosarna var jättefina, jag skulle också vilja ha ett par, fast beiga.

Anonym sa...

du har hittat dina chinos haha? jag har inskaffat mig ett par till men de är från MQ. får se hur de blir med nolia mässan! ha de /jompa

Josefin sa...

Till Jompa:

ja äntligen har jag hittat ett par! Jag hoppas du kommer till nolia =)