tisdag 13 maj 2008

Prao dag nr2

HejHej!

Bytte just krokar på örhängerna jag köpte.
När jag är utan örhängen växer mina hål typ igen på en sekund. Så när jag testade dom var hålen såklart nästan borta. Jag måste värkligen trycka för att få igenom dom så det började visst blöda lite, ajaj. Men jag överlever. hihi!

Idag var praoen mkt roligare. Först tittade vi omkring lite på musikhögskolan sen lyssnade vi på en föreläsning om stress, sen lunch och sen på eftermiddagen fick vi äntligen vara med på en danslektion!!! Det var efterlängtat eller vad det heter, det är ju helt klart mycket roligare att få vara med än att tita på.

Jag pratade med mamma nyss. Hon var i Stockholm och hade köpte en vit klänning till mig som jag kanske kan ha på konfirmationsgrejen. Hoppas, hoppas att den passar för jag har typ provat alla klänningar som finns i hela umeå!

HEJDÅ! KRAM!

Just det, det haglade idag!!! BLÄÄÄÄ, jag vill ha sommar nu!



Pusshej!

Inga kommentarer: