fredag 9 maj 2008

DN-galan youth

HEJHEJ!

Håller på att packa det sista nu innan jag ska iväg och sjunga.

Igår var jag nere på strandpromenaden och körde ett backpass. Det är så härligt att bara få ta ut sig helt och hållet, HAHA! Jag är lite av en träningsgalning, jag vet, men jag mår bra av att träna och man ska ju hålla på med sånt man mår av. Vi bestämde oss också för vilken stor tävling vi ska fara på i sommar. det stod mellan, världsundomspelen i Gtb, DN galan youth i Sthm, och Valbro Games typ Gävle. Det blev DN GALAN YOUTH! Jihoo!
VU är egentligen ganska mkt större tror jag men den var vi på förra året och typ igen är hemma då. DN är typ som stora DN galan, dom filmar och det finns storbilds skärmar och grejs. Aaa, vad kul det ska bli!


Aaa, vad kul det ska bli! Helt galet!
Oj, bilen rör på sig.
Eller det bilderna byts ut.
Kmr ifrån dngalan.com




Inga kommentarer: