lördag 3 maj 2008

Ljusrep.

HejHej!

Nu ska jag snart iväg till Idun teatern och ha ljusrep, så ljuset blir rätt stämning och så. Det är ju första gången vi kör den här dansen på stor scen, lite nervöst. Jag tycker ändå om att vara nervös, även fast det prirar sjukt mycket i magen och det känns som man kommer snubbla eller tappa byxorna på scenen, HAHA! men det hör ju som till. Det är ju bra med dans för då är man ju oftast flera på scenen och får stöd ifrån varandra, inte som att stå helt ensam på en scen när man ska sjunga. Då har man ju nästan bara rösten att lita på och musiken såklart. Fast det är ändå det bästa jag vet!

Efter ska se om jag hittar nått fint tyg som jag kan sy en kjol av. Jag hade bara tänkt att sy ihop två tygbitar och ta ett skärp i midjan, väldigt enkelt! Slänger säkert in en bild när den är klar.

KRAM!

Inga kommentarer: