torsdag 30 oktober 2008

Port el Kantoui

Hej snyggon! Här kommer första bilddosen ifrån Tunisien. Jag skojar inte vi har tagit över 1000 (!) bilder så det lär komma några fler. Men det blir bra. Jag längtar redan tillbaks. Mina fötter som var instoppade i ett par gladiator sandaler frös nästan ihjäl när vi klev av planet i Umeå. Det var väll inte det smartaste sko valet men sånt tänker inte jag på jämt, hihi.

Stranden!


En hamn fanns det också. Med Piratskepp!

Lillasyster i Sousse.
Där var dom helt galna.



På hotellet fanns det massa fina svanar.
Hotellet var hur fint som helst.
Man fick till och med matchande toffllor. De ni!
Dom ska jag visa nån dag.


Jag och mamma posar på stranden. hehe.

KRAMAR!

2 kommentarer:

ensocialfisk sa...

Hejsan Jose! Hoppas att du haft det bra, på bilderna ser det ut att ha varit väldigt härligt! Bilderna var jätte fina! Välkommen till Umeå! =) kramar

Anonym sa...

Gud så härligt! :D