tisdag 14 oktober 2008

Lilla my.


Så har ser jag ut idag. Egentligen har jag ingen anning om vart nått komer ifrån. Kofftan, eller klänningen köpte jag nån gång förra året i Stockholm, halsduken är systers, strumpbyxor, väska ifrån wedins, och skinnjackan och kedsen. That's it!

Folk har gått runt och dragigt i min hmm.. "fina" toffs hela dan så jag blev alldelles yr och släppte ut den. Då blev mitt hår ungefär hur stort som helst och fick gömma sig i tröjan. Min syster tittade också frågande på mig i morse och sa: "du ska väll inte ha håret så på riktigt?" hihi, jodå! svarade jag. Den ser faktiskt inte så hemsk ut på bilden. Men den liksom växte och blev större och större och ruffsig, hehe! ciao!

5 kommentarer:

Anonym sa...

snygt

Josefin sa...

tacktack! =)

Anonym sa...

Åh, tackar så mycket! :D

Anonym sa...

snyggt! :)

Anonym sa...

Sv: tack :)
Snyggt!