lördag 7 juni 2008

mobilen är borta

Hejhej! Det här inlägget är till den idioten som har snott min mobil.

Hej Mobiltjuv. Jag vet inte vem du är men jag tycker inte att du är inte en vidare trevligt person. Även fast jag var klantig och råkade glömma min fina mobil i ett provrum så menas inte det att det är din! Du skulle ha gett den till dom som jobbade där eller kanske ta och svara nån gång av alla 30gånger vi har ringt så du kan säga förlåt och ge tillbaks den. Jag fattar inte hur du tänkte, man kan faktiskt inte ta någon annans saker! Så snälla ge tillbaks den, jag behöver faktiskt min mobil!

5 kommentarer:

Liisa sa...

men hallå så får man ju inte göra ju... ! hoppas du får tillbaka den :) vore ju onödigt att behöva köpa en ny eftersom den andra var så ny. <3

Josefin sa...

Till Liisa:
Håller med dig, så får man inte göra. Jag får hoppas att den kommer fram men nu får jag ju ta med min gamla till lägret och använda den istället.

Anonym sa...

ser att du svarade att du skulle använda din gamla på lägret.. haha du får säkert mycket användning för den!!! hahhaha
men du super tråkigt att den är borta ;(

Josefin sa...

till anonym (johanna?):

jo men man får ju använda den i timme i veckan iaf. då får man ju passa på, haha.

Essa sa...

Jag är tjuven!! XD